det slår aldrig fel

jag är ledig.
VARFÖÖÖÖÖR vaknar jag halv sju?!?!
det slår aldrig aldrig aldrig fel...
 
Victor sov hemma för att städa iordning lite och se om han kan plocka ihop databordet.
Jag ska passa på att ta en städdag för nu ser det FÖRJÄVLIGT ut.
Ska plocka bort min lilla hylla så att vi kan få upp victors dator där, han flyttar in! :D
 
Ska nog också passa på att få bort allt julpyssel och ner i källaren.
Är färdig med julen nu, nu vill jag ha tillbaka min lägenhet i all dess glans.
Måste komma på nån smart idé för att få plats med Victors alla kläder.
Får nog möblera om i alla olika garderober och byråer som jag har.
Ett bra onsdagspyssel innan jag sätter mig och koreograferar lite inför jobbstart.
 
Men först ska jag nog faktiskt slänga mig i soffan och slöglo lite på dåliga morgonserier.
Godmorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0