kärleken är vild, jag har fattat det nu

Tog mig en liten sovmorgon imorse, mest för att jag kunde.
Ordentlig frukost med knäckebröd och havregrynsgröt.
Ett snabbt träningspass med min nya app, Ab Workout.
9 enkla övningar på 5 minuter.
Perfekt för morgon och kvällsträning när det är för kallt för promenader.
 
Har sedan dess varit runt på massa skolor och lämnat affischer.
Kom hem och slocknade i soffan i 20 minuter innan vi satte igång med maten.
Nu har jag städat iordning lite och strax dyker Moa och Sara upp för lite fika.
Kvalitetstid med mina brudar! <3
 
Imorgon är det dans på schemat igen.
Tåby och Djäknepark innan jag slutar för dagen.
Sen är hela fredagen ledig.
 
Nu: koka te och ta fram kakor.
TORSDAGSMYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0