the point is

Det rullar på ordentligt nu!

Hade en supermysig torsdag med Jonna på stan. Lunch, shopping och långfika.

Tänkte ta en sovmorgon idag men så blev inte fallet när nån bestämde sig för att ringa fel och väcka mig 06.37! Men jag kom upp, åt frukost, tränade, åt lunch, packade och han samla mina krafter i soffan innan jag drog iväg till Vasaparken för att kicka igång fotbolls-EM här i stan. Och vilken start! Ungarna var fantastiska och kämpade på så svetten rann!

Jag är så stolt och så glad att få ha detta fantastiska jobb! Verkligen världens bästa jobb! Det är slitsamt, svettigt och väldigt stressigt vid sina tillfällen men tillsammans med en underbar chef, gryma elever och fantastiska föräldrar så kommer man alltid hem med ett stort leende på läpparna! Längtar redan tills höstterminen drar igång så man får träffa dom jämt! :D

Sitter hemma i soffan nu och kämpar med min trötta kropp och hjärna. Ska över till Maria sen för lite film och chill. Saknar min Judith! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0