action

Ni vet den där paniken man får när man har nått i ögat.
Typ ett hårstrå eller likande. Det gör så ont!
Man sköljer och sköljer men det hjälper inte.
Man kollar noggrant men hittar ingenting som irriterar.
Man gnuggar ögat tills man är helt röd och tårarna rinner.
Tills man lyfter ögonlocket och ser en liten ögonfrans som ligger uppe på ögat.
Känslan när man får ut den och man kan blinka som en normal person.
Underbart!
slutade dock med att jag fick gå osminkad hela gårdagen.
perfekt dag att sitta i soffan med ett gnälligt barn och en trött hund.
 
Sam var trött som få och ville bara äta russin, jordgubbar och vatten.
Sova i soffan eller i vagnen.
Han fick dock nu nytändning när mamma kom hem och jag somnade i soffan.
Päronen bjöd på mat, victor somnade och jag sjöng med i Allsång på Gränsen.
Hängde hos Nina en timme och planerade våra lördag.
 
OCH IDAG ÄR DET LÖRDAG OCH JAG ÄR SÅ TAGGAD!
Idag är dagen då jag hänger på Bråvalla med mina fina vänner.
Strosa runt på festivalområdet och bara vara och dansa loss i natten.
Hittat bra festivalkläder som passar alla väder och en väska som kan packa lätt.
Möter upp Nina strax efter 12.00 och då drar vi iväg. VILL DRA NU! :D
 
jag och världens finaste pojke såg på teckinad film efter frukosten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0