bring back memories

Idag tänker jag inte gå utanför lägenheten.
Tog en lång sovmorgon och satte igång i tvättstugen direkt efter frukosten.
Sen dess har jag bara suttit klistrad vid datorn och streamat från disco-EM.
 
Är så imponerad över klassen på tävlingen.
Riktigt imponerad och det svider så hårt i mitt hjärta att jag inte är där.
Så många man känner igen och jag vill heja fram varenda en av dom!
Just nu rullar formationsfinalen och jag gråter inombords.
Tänker tillbaka på vår UNDERBARA Partystylerz-tid och vill bara dansa!
 
Den som kan kolla på dethär och fortfarande säga att dans inte är en sport,
den människan har uppenbarligen aldrig sportat själv.
Styrkan, fysiken, tekniken och känslan är på så hög nivå att jag inte kan fatta vad som händer!
 
Imorgon och på fredag sitter jag också klistrad, såklart!
MÅSTE SE ALLT!
 
Partystylerz, svenska mästare 2007.
 
<3
 
Partystylerz, 2:a på EM i Norge 2007.
 
VM i Slovakien 2008.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0