Dream it, live it

Jag överlevde häksokontrollen. Grät som ett litet barn när hon tog blodprovet men fick beröm för att jag satt still och komma igenom det lugnt och fint.

Klarat av skolavslutningar i både Dagsberg och Tåby helt smärtfritt. Barnen var så himla duktiga! :D även varit på studentfirande av min syssling. Drack vin tills jag vinglade hem, gratis är gott! Haha!

Idag är jag "ledig" så lägger tid på att städa, gå igenom danser och gå på lägenhetsvisning! Hyresvärden ringde om att en 3 var ledig och jag var inte sen att säga att vi iallafall vill kolla på den!

Håller mig inomhus för det är storm, regn och åska utanför mitt fönster s jag vägrar gå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0