flyin' in

Nu är midsommarhelgen förbi på riktigt och jag börjar sakta men säkert må bättre.
Värsta bakfyllan på länge......
 
Har idag tagit det lugnt och är fortfarande kvar i huset i Lagerlunda.
Jonna har varit förbi och umgåtts lite.
Sen en gammal favoritfilm från när vi var små, pratat ikapp allt vi missat och myst till regnet.
Hon har åkt hem och jag har städat det sista i huset så att inte mamma blir arg. hihi!
Blir kvar här tills victor slutar jobba och då åker vi hem till vårat igen.
 
Imorgon står bara två saker på schemat.
Skriva kontrakt på nya lägenheten samt säga upp 1:an och städa.
Det måste vara rent och snyggt ifall någon vill komma och kolla på den nuvarande lägenheten.
Jag vill börja packa redan nu! Vill flytta nu! :D
Ska bli så skönt att få två extra rum. Kan knappt bestämma mig vad vi ska göra med allt uttrymme! :D
Också skönt att hon lämnar kvar en tvättmaskin, tackar så mycket! 
 
dags att kolla till diskmaskinen. (skönt att vara hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0