GLAD MIDSOMMAR!

tänkte bara svänga in och önska alla en glad midsommar!
 
jag vaknade tidigt och tvångsväckte victor brutalt för att få ge honom hans presenter.
Han halvsov när dom öppnades men han verkade glad och jag också.
Världens bästa älskling fyller 24 på självaste midsommarafton! :)
 
Jag sitter redo att dra.
skorna på och allting.
Victor har åkt till landet för midsommar lunch med hans föräldrar.
Jag tackade nej och skyllde på att vi hade för mycket att göra.
Det har vi också men det han inte vet är att vi ska fixa en tårta och paket till ikväll.
Och då kan han ju inte vara med så han får vara på landet, ovetandes!
 
My kommer närsomhelst och då drar vi till Ica Maxi.
Det ska handlas ordentligt till ikväll då det ramlar in lite folk som vill grilla och umgås.
En lugn och trevlig midsommar med massa mat och dricka.
hoppas ni alla får en fin dag och kväll.
PUSS!
 
bild från förra årets midsommarfirande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0