he does nothing, she does nothing

Hej hej hallå!
Hade en grym lördagkväll!
Vinade med jonna medans vi gjorde oss iordning.
Middag med tjejerna på Cromwell och förfest hos Jonna.
En kväll på Puls (ja, ni läste rätt....) och fyllemat på Max. Såklart.
världens bästa hämtade mig när mina fötter gjorde alldeles för ont för att gå hem.
 
Söndagen låg jag hemma i soffan och hade en liten dödslängtan.
Rörde mig inte ur soffan förutom när Victor tvingade upp mig på promenad.
Så vi gick till Halvars för en glass och en promenad hem igen.
 
Idag är det måndag precis som vanligt och jag har jobbat hela dagen.
Först ett möte med Caroline i Sköldinge för att träffa nya lärare och planera hösten.
Allt kommer bli så himla bra! Jag längtar som jag knappt kan sitta still! :D
Har sedan dess suttit hemma och kollat igenom mail och skrivit in anmälningar.
Har lite dålig samvete att jag inte varit ute mer i solen men också skönt att ha jobb gjort.
Tycker inte om när det bara står och väntar på att man ska komma igång.
 
Det betyder att jag imorgon kan ha mina lektioner och efter det vara ledig.
Inte lång tid kvar nu innan det är dags för avslutningar med alla skolor.
Bara att bita ihop och köra järnet! :D
 
Nu; kvällsmat i form av korv med bröd! och en kaffe såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0