I always wanted a castle

Ber om ursäkt för min frånvaro men jag lever och andas dans för tillfället. Mer än vanligt på sista tiden. Dancecamp är igång i både Norrköping och Finspång och jag rockar båda ställena. Dagtid och kvällsträningar. Dör träningsvärks-döden i skrivande stund och är överlycklig att få träffa världens bästa kids igen! :)

Har även fått klartecken från hyresvärden, lägenheten är vår! Jag är så lycklig så jag spricker, vill börja packa nu! :D

Nu ska jag vända tillbaka min koncentration mot TV:n och andra säsongen av Games of Thrones. Har äntligen en ledig kväll med min fina pojkvän och det ska jag njuta av ordentligt! Puss & Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0