jag vill stanna tiden, jag vill säga nånting smart

Man kommer alltid tillbaka till verkligheten när man betalar räkningar.
Dock kan jag tycka att det är väldigt kul att betala räkningar en gång i månaden.
Speciellt nu när man har fast jobb och vet att varje månad kommer pengarna räcka.
Både för räkningar, hyra, leva resten av månaden och spara en ordentlig slant.
 
Idag tar jag en såndär fixa-dag.
Gör allt detdär vuxna som måste göras innan jag fortsätter med mina lugna dagar.
räkningar, check.
åka till returpunkten.
en sväng till media markt.
storhandla.
fortsätta på gårdagens städning.
 
men först låter jag victor sova en timme eller två till och jag äter frukost i soffan.
Ingen stress, det gillar jag! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0