kan dom ge varandra balans?

Och där var helgen slut!
Och vilket fantastisk helg jag haft.
 
Kom ner till Gamleby och drog åt mig varenda lilla solstråle som jag kunde hitta.
Tillsammans med storebror tog jag årets första dopp i havet och det var riktigt behagligt.
Sill-lunch, sparka boll, lek på stranden och i lekparken, somnade i solen,
såg prinsessbröllopet, vin och groggar i solnedgången.
 
Nästan samma upplägg var det på gårdagens schema.
Sol, bad och blåsa bubblor i mängder. Jag kunde inte sluta le när jag jagade bubblorna på gräset.
Regnet och åskan kom lagom till att vi åkte tillbaka till Norrköping.
den värsta bilkö jag någonsin sett mötte oss i Söderköping. Kissnödig och hungrig.
En tunnbrödsrulle från Leons fick jag i mig på altanen innan jag fick skjuts hem.
Regnet öste ner så pass mycket att mamma och jag vek oss av skratt i ren panik.
 
Idag är det måndag och jag viger mig åt jobb.
Redan varit ute en sväng i Dagsberg för att repa inför skolavslutning.
Passade på att gå förbi graven en sväng och fixa iordning lite, synd att jag inte hade blommor med mig.
Hemma nu och ska rensa i jobbmailen. Anmälningarna rullar in för fullt! :D
 
Sam var jätteglad i bilen.
 
MINA BUBBLOR!
 
Farmor & Farfars grav ute i Dagsberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0