Nu vänder det

Och där var midsommar förbi.
Nu vänder det. Nu blir det mörkare.
Inte allt för fort dock hoppas jag.

Firade midsommar med ert gäng helt fantastiska människor igårkväll. Det grillades, spelades ölspel, lekte pekleken och spelade kubb. Snaps, öl, vin och cider åt alla håll och kanter. Firade Victor med tårta och paket samt sång såklart. Åkte skateboard och rullade runt i gräset.

Allt var så bra! Mina vänner är så bra!
Idag mår jag som jag förtjänar. Victor sover fortfarande och jag dör bakis-döden i soffan. Vill att han ska vakna så jag kan få mat från Leons och gå tillbaka till soffan. Tror vi stannar i huset en natt till. Så skönt att komma hem till rötterna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0