rullar in som det ska, det går bra nu

Imorse var jag väldigt omotiverad till att gå upp och jobba.
Att gå upp över huvudtaget.
På somrarna blir det sinnessjukt varmt i min lägenhet och nätterna är hemska.
Somnade, vaknade, somnade, vaknade om och om och om igen.
När klockan ringde kände jag mig som en zombie och det tog 30 min innan jag verkligen vakna.
Men iväg kom jag till jobbet i Tåby och det gick galant. såklart! :D
 
Carro ringde under dagen och lämnade sjukt goda nyheter!
Jag är så taggad att jag knappt kan sitta still.
Vill börja nu nu nu nu nu!
 
Har också tillbringat större delen av eftermiddagen i Lagerlunda.
Fikat på altanen med mor, far, mormor, stina, sam och hunden.
skratta och planerat helgen.
 
Har sedan jag kom hem rensat i jobbmailen och skrivit in massa anmälningar.
Det går bra nu! :D
Ledig från lektioner imorgon men det finns annat att göra kan jag lova.
Massor som ska fixas innan lägeret och innan vi kan ta lite semester.
Men kom igen, HIT ME! :D
Är så jäkla taggad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0