sweet dreams

Hej hej Hallå!
För exakt 5 år sen firade jag nationaldagen med att ligga bakis och ångestfull.
Hade dagen innan tagit studenten samt veckan innan varit på VM och festat på studentveckan.
6/6 - 2008 var allting slut. Vaknade och kände mig så förbannat tom.
Idag känner jag mig gammal. Men nöjd.
Känner att jag har kommit långt sedan dess!
det har varit krokigt och uppförsbackar men nu är jag verkligen tillfreds med allt! :)
 
Idag är det Sverige Nationaldag och vi visar oss från vår bästa sida.
Iallafall vad det gäller vädret. Solen skiner och jag kan inte, från mitt fönster, se några moln.
Hoppas att detta håller i sig och vi får ytterligare en strålande dag!
 
Jag är som vanligt uppe med tuppen och Victor sover fortfarande.
Jag ska äta lyxfrukost och väcka Victor om ca 2 timmar.
Ska möta upp hans syster med familj runt lunchtid för att se nått barnjippo och äta lunch.
Verkar bli lite häng på landet också och ikväll vill jag sitta på en uteservering.
En lugn, ledig och avkopplande dag.
Imorgon hänger jag i de nya lokalerna mitt i City! :D
 
Studentfirande med min fina Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0