the man who can't be moved

Det måste vara tjatigt att läsa om alla bra dagar jag har.
För det är verkligen bara såna dagar jag har nu för tiden.
Allt är bara bra. (kan ge mig fan på att jag jinxar det nu....)
Allt är bara bra och jag mår bra.
 
Hursomhelst så hade jag en mycket bra måndag iallafall.
Efter att ha jobbat så mötte jag upp mina fina tjejer och bara hängde som vänner gör.
I en soffa framför tv:n, nere på max för mat och kaffe.
Promenad hem och soffhäng med Maria. Snapchattade med hela gänget och skrattade.
Vi skrattade så att tårarna rann och ådror syntes på halsen.
jag har så fina vänner. blir helt rörd när jag tänker på det.
sista tiden har verkligen visat vilka vänner som finns kvar genom allt!
 
Idag har jag inte gjort mycket.
Mest jobbat. och varit hemma med Victor.
Han jobbar sin 5:e natt i rad ikväll och sen får jag tillbaka honom på kvällarna.
Jag stannar hemma och förbereder mig mentalt för imorgon.
Då är det dags för hälsokontrollen och blodprovet som jag fasar.
Blir helt svag i kroppen när jag tänker på det.
Men det går säkert bra...
 
soffhäng med en av mina äldsta och finaste vänner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0