Piano

Jag försöker ta allt lite lugnt, lite piano så att säga, men det går sådär. Det har varit mycket sista tiden. Lisa Tillings 50årskonsert har gått av stapeln och vi levererade något så galet bra! LYCKA!

Höstlovet är förbi och känns som att det knappt var här. Nu är det tre veckor kvar innan vi är klara för denhär terminen men det känns som en evighet. Det är mycket som ska göras på tre veckor.

Jag har åkt på ytterligare en förkylning som jävlas och det får bara INTE bli värre. Specielllt inte nu! Vill vara frisk för på fredag drar vi till Göteborg och då vill jag vara på topp! :D

Måndagskväll nu och jag har jobbat och tränat. Sitter hemma i soffan och varvar ner innan det är dags att sova. Victor jobbar sin tredje natt och ännu en imorgon så jag träffar honom knappt just nu. Det suger och jag vill bara ha honom nära hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0