Roadtrip

Äntligen är dagen här. Fy satan vad jag har längtat! Veckan har jag bara kört på och längtat tills idag. När klockan ringde 05.30 var jag inte ens sur över att behöva stressa. Jag ville vara iväg och nu sitter vi äntligen i bilen som rullar mot Göteborg som är vår destination. Det ska dansas till tusen kan jag lova!

Kommer hem sent ikväll och kommer antagligen slockna direkt. Eller iallafall dundra ner i soffan och planera morgondagens barndanslektioner. 

förkylningen verkar vara bortblåst och där kan den stanna. Jag har inte tid med den just nu. 

Nu ska jag blunda en timme innan det är dags att tagga igång och köra hårt hela dagen! ÅH LYCKLIG TJEJ!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0