It all started with à big Bang

Måste skrika.
Känner att jag är på gränsen till ett nervöst sammanbrott. Vill bara att denhär helgen ska vara förbi. Långt från förbi. Borta och glömd helt enkelt.

Alla mina kurser har haft kursstart så den lilla detaljen kan jag lägga åt sidan. Nu återstår bara uppvisning på Stadium Arena och den där förbannade flytten. Tolka mig inte fel nu, älskar alltihop men att få ihop vardagen med en flytt är inte det lättaste jag gjort.

Imorgon är eldprovet för mig själv då jag först undervisar på Tåbyskolan, måste handla hem både gardinstänger och lampor, förmodligen undervisa för djäkneelever, tatuera mig, flytta OCH träna med POWER inför lördagens uppvisning. 

Nu börjar jag gråta för jag är alldeles för trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0