din sol, din himmel

OS är i full gång och trots att jag inte är så itresserad av vinersporter så har jag suttit bänkad!
Följ nästan allt som jag har hunnit mellan alla jobb.
Haft turen att vara ledig när vi tog både gulden i skidstaffeten och jag hoppade och skrek i soffan!
Vilka kämpar! Vilka hjältar! Våra svenska hjältar. Såna prestationer! STOLT SVENSK!
Dock är jag alltid stolt efter en insats av våra svenska landslagmedlemmar, oavsett sport.
Avskyr medgångsupportrar!
 
Jag är också stolt över mina tjejer i POWER.
Som lägger ner så mycket tid och känslor i Danskarusellen.
Dom vill vinna dethär och det visar dom på ett makalöst sätt.
Hur det än går kommer jag vara så stolt över dom, över deras engagemang.
Deras vilja är helt otrolig!
 
Nu är det sportlov och jag är sjuk.
Därför tänker jag ta dessa två dagar av ledig på största allvar.
Äta ordentligt, vila, sova och bara vara. Njuta av att vara hemma.
Se på film. I massor!
På onsdag vätar sportlovsdans i Åby och på torsdag kör jag i Skärblacka som vanligt.
Skönt att få vara igång lite iallafall.
Till helgen väntar kalas, tävling och jobb.

Nu ska jag se på The Hobbit och vänta på att Victor ska vakna så jag får se senaste avsnittet av TWD.
Mycket mer knop än så kommer jag inte göra idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0