fest i hela huset

Det blev tydlgen torsdag denhär veckan också.
Överlevt denhär veckan utan någon större träningsvärk som förstör när man vill köra hårt.
Dock har jag en ond fot som vägrar sammarbetar men jag biter ihop och det funkar ganska bra.
Veckan har flygit förbi och jag kan knappt fatta att det redan är fredag när jag vaknar imorgon.
Dom flesta skulle säga "HEEELG!" men jag vet knappt vad ledig helg är längre.
Imorgon styr jag två lektioner och sen är det bara att sätta på sig game-facet.
Danskarusellen startar imorgon och POWER står på scen såklart!
Undrar dock om det är tjejerna eller jag som är mest nervös. Skulle gissa på det senare alternativet.
På lördag hänger jag på dansskolan större delen av dagen och på söndag är det lektioner igen!
Veckorna rullar på och jag vet vad jag gör iallafall. Det jag älskar att göra.
 
kan också meddela att jag för första gången på hur länge som helst skriver ifrån min bärbara dator.
När jag skaffade iphonen har den liksom glömts bort och jag sa upp abonnemanget till internetet.
Men nu när jag (ÄNTLIGEN!) uppdaterad den så kan jag dela internetet från telefonen och samtidigt sitta här.
Funkar bra. lite segt men det funkar. Nu ska jag bara fatta hur jag ska få itunes att funka...
någon vänlig själ som kan detta?
Hade ju itunes på datorn långt innan jag skaffade iphone, hur får jag det att funka tillsammans?
Blir svårt knäpp på detta.
 
Nä, nu ska jag nog sova.
Imorgon ringer klockan tidigt för att hämta upp Lizette och sedan rocka ute på Tåby.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0