it's killing me.

Sportlovet är slut.
Sen en vecka tillbaka faktiskt.
Har haft fullt upp, knappt att jag vet vad jag har gjort.
 
Sportlovet tillbringades ifall med att må skit.
Förkyld, feber och värk i hela kroppen.
Jobbade några lektioner så fick iallafall hålla igång lite.
Åkte iväg på discotävling och firade min kära vän Moa på 25årsdagen med sång och kalas.
 
Men nu är allt som vanligt igen och jag andas dans sju dagar i veckan.
Både som lärare, assistent och dansare.
Har dock ett knä som jävlas och en rygg som bråkar så jag gråter varje morgon.
Antar att jag får kosta på mig ett besök hos massören snart om jag ska överleva detta
det är 7 veckor kvar på terminen så jag måste vara hel.
 
Tränar POWER som en idiot med nya medleyt och samtidigt träna in nya koreografier.
Snart dags för deltävling 2 och jag undrar fortfarande om det är dom eller jag som är mest nervös.
Men jag litar fullt på mina tjejer och dom kommer köra stenhårt på fredag!
 
Nu ska jag sova och hoppas att ryggen bestämmer sig för att må bra när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0