livets fönster

iband känns det som jag har en utomkroppslig upplevelse.
Som om jag iaktar mig själv.
Som om jag väntar på att något ska hända.
Vet inte vad men det gör mig nervös och förväntansfull.
 
Mycket har hänt sista veckorna.
Det känns som om det var 100 år sen det var sportlov.
Vi jobbar på för fullt och snart är sista veckan här. 
Med allt som har med det att göra.
 
danskarusellen snurrar vidare och tjejerna har sin sista deltävling nu på fredag.
Varit iväg på dscoutbildning i Göteborg för andra gången och nu väntar examination.
workshop på dansskolan med Adam Svensson.
dansat som en idiot.
varit iväg på discotävling för att heja och stötta.
 
Idag är det lördag och jag sitter hemma med ett glas vin och Gladiatorerna på TV.
Ska strax slå över på 6:an för att se Mumien.
Victor jobbar natt så Julia kommer över och sover här inatt då vi ändå jobbar tillsammans imorgon.
Söndagar är en sån bra dag. Sån perfekt avslutning på helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0